A:TLA | The Legend of Korra

In dit board kan je terecht voor cartoons, tekenfilms, manga en anime.

Berichtdoor Malou op za 24 jul 2010, 10:07

Afbeelding

Avatar: The Legend of Korra (werktitel) is de sequel op Avatar: The Last Airbender. Het speelt zich 70 jaar na de vorige serie af, en de hoofdpersoon is de nieuwe Avatar: Korra.

In dit topic kan alles over A:tLoK besproken worden.

D'r is meer bekend over de sequel van A:TLA, die The Legend of Korra gaat heten: http://news.yahoo.com/s/ap/20100721/ap_ ... d_of_korra

http://blogs.wsj.com/speakeasy/2010/07/ ... -of-korra/

Nog meer nieuws:

Spoiler:
*Het is bevestigd dat de moeder van Aang's zoon Katara is.
*Aang sterft rond zijn zeventigste, omdat hij 100 jaar ingevroren heeft gezeten.
*De makers willen nog niet zeggen welke characters uit de eerste serie terug komen (naast Aang als guide voor Korra, zoals Roku dat was voor Aang), maar de eerste serie en deze hebben wel zeker aanknopingspunten.
*HD versie van het eerste plaatje: http://i.imgur.com/Pp3Px.jpg

Mijn eigen mening:
Spoiler:
Het is dat dit verzonnen is door de makers van a:tla, maar anders zou ik er serieus twijfels over hebben xD Ik vind Korra heel sue en irritant klinken en ze ziet er ook sue uit. Ze zou zo op deviantART kunnen staan als iemand's sue OC avatar.
Maargoed, het is van de a:tla makers, dus het zal allemaal wel meevallen.
En ik gok dat iig Zuko er in zal zitten en waarschijnlijk nogsteeds Firelord zal zijn. 't zit namelijk in zijn familie om vrij oud te worden, en daarnaast werd Sozin extreem oud door die comet. En Zuko heeft die comet ook meegemaakt.
En ik vind t leuk dat Aang's zoon een airbender is; dus Aang is uiteindelijk niet de last airbender geweest. Wel vervelend dat mensen nu gelijk voorstellen dat Tenzin en Korra een koppel moeten zijn. Ten eerste is dat extreem awkward omdat Korra de reincarnatie is van Tenzin's vader, en ten tweede is Aang al 70 jaar dood, dus Tenzin kan goed minstens 50 zijn.
Het idee van de anti-benders vind ik ook wel leuk; ik vroeg me altijd al af of t niet ontzettend kut moet voelen als mensen om je heen allemaal awesome dingen kunnen doen met hun benden en niemand naar jou om kijkt omdat je dat niet kan. xD

EN IK WIL WETEN WAT ER MET URSA IS GEBEURD @@@@@@

Edit: oh en ik vind het ook een beetje lame dat de avatar wereld nu 'steampunk' is. Niet zozeer dat technologie vooruit is gegaan, maar meer dat ze het daadwerkelijk steampunk noemen. Ik vind de hele steampunk rage die momenteel aan de gang is namelijk heel erg overdreven.

UPDATE: nog meer nieuws, vrijgegeven op ComicCon:

Spoiler:
*De serie gaat 12 afleveringen duren
*Korra's gezicht is door 1 van de animators getekend op comiccon: http://twitpic.com/280a5v En gelijk Meelo confirmed als character
*Het gerucht gaat dat Meelo Sokka en Suki's kleinkind is, maar hier is nog geen bevestiging van; dus later daar meer over
*De serie wordt eind herfst 2011 uitgezonden in de US
Laatst bijgewerkt door Malou op wo 01 sep 2010, 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt
ŒŒŒI hate to be the wet blanket here, but since Katara's busy, I guess it's up to me.
We need to get to Omashu! No sidetracks. No worms. And *
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Jessica op za 24 jul 2010, 17:56

Reactie op nieuws nieuwe serie:

Spoiler:
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Vooral omdat ik het heel jammer vind dat het verhaal van Aang is afgelopen. Maar een nieuwe serie kan ook leuk worden. Die afbeelding van Korra vind ik best mooi, maar nog erg nietszeggend. Al vind ik alles nog een beetje vaag. (Waarschijnlijk moet ik eens de tijd nemen om alles goed door te lezen, maar ik was zo aant hyperen xD).
Ik ben het ook eens met Malou over dat Tenzin een airbender is <3 En we zullen Aang toch nog een aantal keer terug zien als guide voor Korra. Ben benieuwd of ze Aang dan als oude man laten zien xDD Dat lijkt me wel grappig, maar ook raar= P
En ik zie er erg naar uit Zuko terug te zien. Dus ik hoop héél erg dat ze hem er in laten. En ik zou graag een zoon/dochter van Zuko en Mai zien ^^

Ik vind het erg leuk om weer dingen te zeggen van ''ik hoop dat dit gebeurd'' enzo xD Heb ik gemist sinds A:TLA en HP zijn afgelopen...
Prince Zuko: Zuko, you have to look within yourself, to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself.

♥SARTH♥
Jessica
Stadhouder Sarth

Stadhouder Sarth

Sarth

Berichtdoor Malou op di 27 jul 2010, 09:29

Nog meer nieuws:

Spoiler:
As mentioned , the cabbage merchant will not appear, but "his legacy will be present in some form."

As an evolution of the first series, The Legend of Korra will have more sophistication to it, but still keep the humor, fun hybrid animals, and action.

On whether or not we'd see a love interest for Korra: "We love that stuff. We're total cornballs, we love cheesy teen romance. Rest assured, there's plenty or romance happening in the story, but it's the same balance of ingredients that we like."

So will Aang have any kind of presence? "Yes...in his way."

The Legend of Korra will in fact be a mini-series, with Michael and Bryan directly writing each episode.

"As a mini-series, it's going to be really tight. While we really love the filler episodes, those are some of our favorites, this thing is just lean and mean. It's a really cool driving story."

En er komen geen geweren in voor. GELUKKIG xD
ŒŒŒI hate to be the wet blanket here, but since Katara's busy, I guess it's up to me.
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Malou op di 03 aug 2010, 10:27

I KNOW I KNOW DUBBELPOST MAAR IK GA NIET VOOR IEDER NIEUWS DAT UIT KOMT MN POST EDITTEN, OK? T_T

NIEUWS:

SPOILERS

Spoiler:
WHAT THE HEEEEEEEEELLL? DE HELE GAANG DOOD?! T_T DAT MAG NIET. WAAROM WORDT NIEMAND OUDER DAN 80 WTF? EN ZUZU HEEFT NOG WEL ZN GENEN AAN ZN KANT T_T
asdfghj D:
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Jessica op di 03 aug 2010, 14:26

Reactie nieuws van Malou:
Spoiler:
OMG Dat vind ik niet leuk =O Ik wil ZUKO =O Maar goed, voordat ik compleet ga flippen over het feit dat de hele generatie al dood is, ga ik eerst maar afwachten hoe awesome de nieuwe serie wordt.

Net als Malou ben ik HEEL blij dat er geen geweren in voor komen. Dat zou zó niet avatarig zijn. Wat ik wel awesome vind is dat er iets van een cabbage man/vrouw in voor gaat komen. Ben benieuwd in wat voor vorm =P Die kleine details vind ik wel erg grappig. En dat houdt gewoon de band met A:TLA.
Ik ben ook weer benieuwd naar de hybrid animals. Ook ben ik benieuwd wat er is gebeurd met Moma en Appa. Zijn ze gewoon aan ouderdom overleden? Leven ze nog? Heeft Korra een soort flying bison?

Ik ben benieuuuuwd <3
Prince Zuko: Zuko, you have to look within yourself, to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself.

♥SARTH♥
Jessica
Stadhouder Sarth

Stadhouder Sarth

Sarth

Berichtdoor Malou op za 28 aug 2010, 19:16

Nieuws:

Spoiler:
*Sifu Kisu (martial arts expert) en the Track Team (soundtrack makers) werken allebei mee aan the Legend of Korra.
*Er zijn audities geweest voor de rol van 5 jarige Korra, wat dus betekend dat we een flashback krijgen met chibi Korra er in.
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Keer terug naar Animatie