Malou's Artses [En jawel, meer AtLA]

Tekentalenten kunnen hier hun kunstwerken kwijt.

Je post hier niet, omdat je...

De uiterlijke schoonheid van Kreacher bezit
3
27%
Anders, namelijk.... (I saw what you did there)
8
73%

Totaal aantal stemmen : 11

Berichtdoor Jalf op za 24 jul 2010, 15:52

Ja, hij is hip XD Grappig toeval, ik zit net de Avatar Maraton op Nick te kijken (Met de Nederlandse dub D:) en net was dus het einde van Book 1. XD (En urgh, dit kan ik dus ook niet meer kijken zonder random Abridged zinnetje d'r tussen door te gooien XD)

Hahaha, dat hoofd van Yue XD Echt grappig, zeker met het overwinningshoofd van Korra d'r bij. Ik vind de kleuren op de achtergrond heel purdy, paars/geel/oranje kleurt mooi bij elkaar. ^^ Echt zo'n TADA!VICTORY!-sfeer XD I like it. ^^

Nee even serieus, is het al 2011?
AH NO! MY FACE! My precious modeling career!
Jalf
The Fullmetal One

The Fullmetal One

Sarth

Berichtdoor Jessica op za 24 jul 2010, 18:13

Yay <3 Leuk dat je al weer bezig bent met de nieuwe serie, terwijl (wat Eva al zei) het nog niet eens precies bekend is hoe Korra er uit ziet. Maar ze is cool ^^ Ze is trouwens wel gespierd :P Maar wel erg mooi getekend hoor. Vooral haar hoofd, geniaal. En ook Yue <3 Yue is sowieso wel een hip personage en ze ziet er heel mooi uit. Haar uitdrukking is erg grappig, vooral als je het vergelijkt met die van Korra.
Ik vind het trouwens hip dat Korra een meisje is xD [/moest ik nog even kwijt]

De kleuren zijn ook zo mooooi <3 De achtergrond is hip en past helemaal bij Korra's uitdrukking. Ik heb er zo'n zin iiiiiiin <3
Keep it up!

Ow en trouwens je HP kaften zijn ook súper mooi. De Orde van de Feniks is misschien wel erg abstract maar toen ik helemaal precies doorhad wat het was, vond ik hem ineens een van je mooiste kaften. Misschien wel omdat ie zo abstract is. De kleuren zijn erg mooi.
Echt heel professioneel en ze zouden zo in de winkel kunnen liggen!
Prince Zuko: Zuko, you have to look within yourself, to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself.

♥SARTH♥
Jessica
Stadhouder Sarth

Stadhouder Sarth

Sarth

Berichtdoor Malou op ma 26 jul 2010, 17:05

@all: thanks <33 ^^ *deelt Yue-shaped cookies uit*
@Jessica: ja ik vond Korra er al behoorlijk gespierd uit zien op t ene promotieplaatje, en dat heb ik nog eens extra bovenop gedaan omdat ik dat wel grappig vond ten opzichte van Yue's girlyness xD

Nieuw:

Afbeelding
(klik voor devART)

Oh, Zuko.

Afbeelding
(klik voor devART)

Luve, kleine Azula <3

Allebei in Photoshop.
ŒŒŒI hate to be the wet blanket here, but since Katara's busy, I guess it's up to me.
We need to get to Omashu! No sidetracks. No worms. And *
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Eva op ma 26 jul 2010, 17:12

OMFG DIE ZIJN ECHT GEWELDIG!!! Ik moest bij beide strips echt zo hard lachen. xD Echt geweldige humor. En Azula is ook echt schattig in de laatste! Azula en Ursa zijn mijn favoriete personages, dus ik vind het geweldig dat je ze getekend hebt. xD Ik kan nu wel over je tekenstijl hebben, maar die is gewoon altijd goed, dus daar heb ik niks op aan te merken. Ben echt benieuwd naar je andere tekeningen!
Anyone who says sunshine brings happiness
has never danced in the rain.
- Joe Jonas
Eva
The Pacifist One

The Pacifist One

Muzanon

Berichtdoor Jalf op wo 28 jul 2010, 21:28

Hihi XD

Ik ben echt fan van laatste, die gezichtsuitdrukkingen XD Azula is echt schattig als peuter, op dat eerste plaatje kijkt ze zo lief. Dan die andere twee plaatjes, waar ze eng doet, heel grappig! XD Lu Ten's uitdrukkingen zijn ook heel leuk, vooral z'n "Okay... What the hell did I get into?"-hoofd op plaatje 2 XD

Die eerste vind ik ook heel grappig. Ik moest om een duistere reden heel erg lachen om Zuko's handjes. Echt zo PLIONG! XD De gezichtsuidrukkingen zijn hier ook supergrappig, vooral Ozai's pissige hoofd XD De anatomie van Ursa lijkt hier en daar niet te kloppen, maar dat is in stripjes als deze niet zo belangrijk.

Good job en post nu ook maar dat andere stripje, want die vind ik tot nu toe het leukste @@
Jalf
The Fullmetal One

The Fullmetal One

Sarth

Berichtdoor Malou op do 29 jul 2010, 15:25

@Allebei: Danku ^^ *deelt chibi Azula-shaped cookies uit*

Nieuw:

Afbeelding
(klik voor devART)

Angryteenangst!Ozai & younger!Iroh
A:TLA
en shocking, weer Photoshop
ŒŒŒI hate to be the wet blanket here, but since Katara's busy, I guess it's up to me.
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Jalf op vr 30 jul 2010, 22:21

Teenage!Ozai is echt Gorgeous. XD Serieus.

Ik vind dit echt de leukste van deze 3, de uitdrukkingen zijn echt hylarisch. Ozai z'n pissige hoofd tegenover Iroh z'n blijheid. ^^ En dan Iroh's hoofd als z'n precious thee wordt beledigt XD

Het stripje is lekker simpel, maar toch zit d'r best veel detail in en dat vind ik heel mooi. Ja, ik vind dit echt de leukste uit de reeks ^^
Jalf
The Fullmetal One

The Fullmetal One

Sarth

Berichtdoor Malou op wo 25 aug 2010, 22:52

Dankuzeer, Qualv *deelt Sexyfine shampoo uit* wel uitkijken dat je geen Zutara oploopt

"Nieuw":
Afbeelding
(Klik voor devART)

Schattige oude koppeltjes zijn niet zo schattig meer als ze bestaan uit je bejaarde moeder en een random ouwe gast.

Photoshop
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Jalf op vr 27 aug 2010, 17:22

*gaat d'r haar wassen en veroorzaakt de apocalyps*

Teehee XD Ik vind deze leuk, al moet ik wel zeggen dat ik harder moest lachen om de vorige stripjes. Ik vind vooral die kop van Pakku grappig. Zo, YHULLOTHAR-hoofd. XD Ook Hakoda's reactie is leuk, iemand op Dev vergeleek hem met Sokka en dat vind ik wel een goede vergelijking. Sokka zal waarschijnlijk ook zo reageren als z'n vader ineens met een random persoon Or as you like it, Ozai aan komt zetten. XD

Nog even een iets productiefs, ik vind je manier waarop je de fur hebt getekend heel gaaf. Het ziet d'r allemaal zo fluffy uit ^^

MOAR BCUZ MOAR! @@
Jalf
The Fullmetal One

The Fullmetal One

Sarth

Berichtdoor Malou op za 28 aug 2010, 21:43

Dankuzeer! *geeft Jalf moar becuz moar:*

Nieuw:

Afbeelding
(klik voor devART)

Afbeelding
(klik voor devART)

Afbeelding
(klik voor devART)

Ik ben een nieuw project begonnen; bij a:tla irriteer ik me er namelijk een beetje aan dat t voornamelijk om de tieners en de oude mensen draait, en de volwassen/middle-aged/tussenin groep ondergewaardeerd is door de fans en zelfs door de creators. Daarom ga ik al mijn favoriete volwassen characters tekenen. Te beginnen met de Earth Kingdom, en wel The Boulder, Xin Fu en June.
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Jalf op za 28 aug 2010, 23:12

Oeh, ik vind dit echt zo'n leuk project, heel origineel ^^

The Boulder
Ja! Hem vind ik zo cool, zijn manier van praten is gewoon hylarisch XD Ik vind de art ook goed uitgevoerd, die blik is het gewoon helemaal ^^ Die spieren zien d'r ook goed uit, evenals de schaduwen op zijn lichaam.

Xin Fu
Ik heb niet zo heel veel met hem, maar ik vind hem d'r echt awesome uit zien. ^^ Ook bij hem is het echt zijn blik die hem maakt. Net als bij de Boulder vind ik zijn spieren d'r echt awesome uit zien. Sowieso ben je erg goed in het tekenen van extreme spierballen. ^^

June
Ja, zij is zo awesome! Ik vind haar echt zo cool, he. XD Ze lijkt iets meer detail te hebben dat The Boulder en Xin Fu, maar dat heeft ook deels met d'r Character design te maken. Het piepkleine theekopje vind ik een leuke toevoeging. Wat ik nog wel wil zeggen is dat ik haar anatomie zo goed vind, want ik weet hoe moeilijk je vrouwen tekenen vind. Dus wel done!

En nu:

MOAR MOAR BECUZ MOAR!! :D
Jalf
The Fullmetal One

The Fullmetal One

Sarth

Berichtdoor Malou op zo 29 aug 2010, 20:32

En danku once again, en dan nu MOAR MOAR BECUZ MOAR:

Afbeelding
(klik voor devART)

Afbeelding
(klik voor devART)

Long Feng en Joo Dee, van hetzelfde project
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Jalf op wo 01 sep 2010, 21:24

Ik vind je Joo Dee echt hip XD Haar glimlach is echt zo creepy en is echt precies zoals in de serie ^^ Well done, het geeft echt het gevoel weer dat je bij haar krijgt. En net als bij June moet ik het weer zeggen, je vrouwenanatomie is echt enorm vooruit gegaan. ^^

Ook bij Long Feng vind ik zijn blik weer heel intrigerent! Welldone! (Boringcommentisboringplzktnxbye.)

MOARPLZ! :D
Jalf
The Fullmetal One

The Fullmetal One

Sarth

Berichtdoor Malou op di 07 sep 2010, 19:26

Dankuzeer once again, Qualv, en dan nu voor u "MOARPLZ":

Afbeelding

Afbeelding

Chong en Zhao, weer van hetzelfde project.
definitely* no rainbows!
Malou
The Avarice One

The Avarice One

Sarth

Berichtdoor Patricia op wo 08 sep 2010, 20:19

SECRET TUNNEL.. SECRET TUNNEL..
THROUGH THE MOUNTAINS
SECRET TUNNEL <3

Gah.. Ik vind je nieuwe project echt awesome! De gezichtsuitdrukkingen van al je portretten zijn echt precies goed, maar wat ik altijd het meest waardeer is de manier waarop je de kleding tekent.. het is net echt Ö (lach me niet uit @@)

Meer pl0x <3
Hermione can't draw, Hermione can't draw
Hermione cannot draw

Lupin can't sing, Lupin can't sing
Lupin cannot sing
(8)
Patricia
The Awesome One

The Awesome One

Anemos

Vorige

Keer terug naar Fan Art