A dream of love

Handig met de pc? Laat het ons hier zien.

Wat vind je van mijn crea's

uitmuntend
4
15%
boven verwachting
17
65%
accebtabel
4
15%
slecht
0
Geen stemmen
Dieptreurig
1
4%

Totaal aantal stemmen : 26

Berichtdoor Margo op wo 07 okt 2009, 19:41

Yay voor de Anemos Icons! =D Ik vind ze heel erg mooi, vooral de twee waar Anemos voluit op staat geschreven. De eerste vind ik net iets minder, die texture zint me niet zo heel erg, maar da's natuurlijk enkel mijn persoonlijke smaak.

De eerste avatar van HP ziet er een beetje over-geconstrasteerd (of wat het woord ook is xD), maar ik vind de kleuren op zich wel heel mooi! Bij de tweede vind ik de kleuren wat minder, hier zou ik juist wat méér contrast in gebracht hebben. Wel een mooie crop, de vorige trouwens ook hoor =D

En tja, wat zal ik zeggen over de walls? Je maakt ze prachtig, elke keer weer opnieuw. Stiekem inspireer ik me wel eens op die van jou als ik een grote blend aan het maken ben (a)
I could have been easier on you
I coudn't change though I wanted to
It could have been easier by three
our old friend fear and you and me
Margo
Elf

Anemos

Berichtdoor Jessica op ma 12 okt 2009, 19:40

Hay Girl! =D
Het ziet er weer top uit! Ik ga ze allemaal lekker af.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
1: Nice. Mooie kleuren. De texture lijkt een beetje op een roos, kan dat? Ziet er mooi uit.
2: Ook mooie kleuren, maar ik vind het groen iets te overheersend.
3: Hetzelfde, alleen dan met het blauw. Het schild valt er bijna in weg, maar toch heeft hij wat. Mooie kleuren, mooie crop.
4: Deze vind ik het minst. Vind deze kleur niet mooi staan bij Anemos.
5: Ik vind de A heel mooi staan. Hele mooie, felle kleuren. Het wit is ook super. Erg mooi!
6: En deze icon is ook gewoon mooi. Netjes gedaan. Niets over te zeggen.
7: Idem ^^ Vind deze kleuren wel mooier bij het schild staan.
8: Texture is iets te hard. Je had hem wat lager moeten zeggen, maar het is wel een mooie texture. Ook mooie kleurtjes.

Afbeelding Afbeelding
1&2: Beide erg mooi. Mooie crop. Emoties spatten er van af. Mooie kleuren. Goed scherp. Well done!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Supernatural 1: Ik vind deze eigenlijk meteen de minste. Ik vind de bliksemschichten geen mooie toevoeging en ik vind de text niet mooi geplaatst.
Supernatural 2: Texture ken ik. Heel mooi. Mooie wallpaper.
Emma 1: Ik vind het mooi dat hij wat leger is en toch weer niet. Door alle kleuren is hij erg fel en vult het lekker op. Ik vind haar alleen wel te overbelicht end at vind ik zonde. Ik vind het ''zweven'' van personen ook niet leuk.
Emma 2: She is a natural beauty indeed. Mooie wallpaper. Straal warmte uit. Mooie foto ook. Mooie texture. Goed gedaan!

En dat was het weer.
Keep it up <3
Ciaooo
Prince Zuko: Zuko, you have to look within yourself, to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself.

♥SARTH♥
Jessica
Stadhouder Sarth

Stadhouder Sarth

Sarth

Berichtdoor Nathalie op zo 03 jan 2010, 12:43

Ik ben terug van weg geweest, gelukkig is mijn topic nog niet verwijderd.
Bedankt voor de reacties :)

Eerst wil ik jullie een paar filmpjes laten zien. (van nieuw naar ouder)
(Emma Watson)

Was voor een wedstrijd en mocht maximaal 25 seconden duren.

(niet op de intro letten, Harry& Hermione)

Wallpapers
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Avatars, om het croppen te oefenen
Air
Water
Fire,
Earth
the four elements
Nathalie
Vampier

Anemos

Berichtdoor *No Merci* op zo 03 jan 2010, 17:32

Hej Nathalie
Welcome back =)

Ik heb geen verstand van filmpjes, dus reageer ik alleen op de walls en icons in je laatste post =)

Wallpapers

1. Deze vind ik echt heel mooi. Hij is lekker rustig en ik hou van die roze kleur =) De foto's die je hebt gebruikt zijn erg mooi en het geheel ziet er mooi scherp uit.
2. Deze is ook super. De paarse kleur is erg origineel en de kleuren bij emma zelf zijn prachtig! Het enige wat ik anders zou hebben gedaan zijn die witte vierkanten (ik vind ze wat onnodig) en ik zou de tekst op de achtergrond onleesbaar gemaakt hebben. Je hebt hier trouwens echt prachtige lighttexttures gebruikt.
3. Deze vind ik persoonlijk de minst mooie van de drie. Geen idee waarom, want hij is vrij perfect :p De texture die je hier gebruikt hebt is erg mooi en emma is er mooi in geblend.

Avatars, om het croppen te oefenen

Goed dat je het croppen wat oefent, want de crop kan een icon echt prachtig maken of helemaal verpesten =) Mijn favoriete crops zijn: 1 en 2. 4 vind ik de minst goed gelukte. ook ben ik niet zo fan van de crops met de schuine gezichten, maar das weeral persoonlijk =)

Blij dat je terug bent! Ik ben benieuwd naar je volgende 'werk'!
x, Ines
John, Paul, Ringo, George

My Lj
Mijn Icons op FF
Comments zijn altijd welkom!
*No Merci*
Eenhoorn

Sarth

Berichtdoor Nathalie op ma 25 jan 2010, 21:19

Bedankt voor je reactie ^. Het is altijd fijn om verbeter punten te horen.
challenge inzending
Sommige zijn een beetje mislukt, terwijl andere weer goed gelukt zijn. Het waren allemaal een beetje testjes. Werken uit mijn comfort zone. Ze zijn allemaal ook erg verschillend.

Wallpapers
Afbeelding Afbeelding

Belle en het beest
Getekende plaatjes zijn altijd een beetje tricky. De kleuren kunnen er heel vaag uit gaan zien, als je bepaalde effecten erop los gooit. Weer een experiment dus.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Air
Water
Fire,
Earth
the four elements
Nathalie
Vampier

Anemos

Berichtdoor *No Merci* op ma 25 jan 2010, 22:45

Hier ben ik weer ^^

Ik vind het goed dat je wat geëxperimenteerd hebt, dat is altijd positief en daar leer je sowieso uit, dus: way to go! ;)
1. Deze vind ik het minst gelukt van al je experimenten. Het is gewoon totaal niet mijn smaak, ik vind het zwarte wat vreemd en nogal vloeken met de oranje/rode achtergrond, maarrrr ik vind het idee op zich wel leuk, en zoals je al zei: het is maar een experiment
2. Deze vind ik dan weer heel goed gelukt. Hij is echt prachtig! De kleuren zijn mooi, het groene staat er goed bij en ik vind het zwarte er ook erg mooi in. Daarom dat k er ook op gestemd heb in de challenge =)
3. Deze vind ik ook erg goed gelukt. De crop is super mooi en de kleuren springen eruit. Deze heeft het net niet gehaald in mijn top 5, maar het was nipt.
4. Deze icon vind k weer wat minder, ik vind dat het geheel om de een of andere reden wat te 'scherp' is. Het mooie aan de icon is dat de kleuren er wel mooi uitspringen.

Afbeelding
Om de een of andere reden kan ik de walls niet openen, dus probeer ik ze gewoon zo 'klein' te commenten =)
Deze vind ik wel leuk omdat de kleuren van Emma zelf ook in de achtergrond terugkomen en ook de light-texture vind ik erg leuk. Dat gezegd zijnde: ik vind het geheel wat saai en dat hoofdzakelijk te maken met de kleur van de achtergrond, die maakt het wat saai in mijn ogen.
Afbeelding
Deze vind ik dan meteen al heel wat leuker omdat er veel meer kleur in voorkomt en omdat je meer foto's gebruikt hebt. Ik kan het van hier niet zien, maar ik veronderstel dat alles goed geblend is, as usual ;) Het ziet er erg mooi uit!

Haha, inderdaad, tekenfilms zijn erg moeilijk om met de kleuren te spelen, gewoon omdat er veel minder verschillende kleuren in verwerkt zijn dan in een normale foto, dat merkte ik ook toen ik mijn icon van Belle en het beest aan het maken was =)
1. Deze vind ik erg leuk, omdat er zoveel verschillende kleuren in voorkomen. Het groene van de boeken verbreekt het geheel wat er het zorgt ervoor dat t geheel opgefleurd wordt. De icon is verder misschien net iets te licht.
2. Deze vind ik super mooi gecropt, met belle op de voorgrond. Het geheel van de kleuren is ook erg mooi.
3. Wow, de achtergrond vind ik hier echt prachtig! Het fleurt heel de icon op! Het enige wat wel wat raar is, is het 'dal' in haar haar =p Voor de rest is het echt een geweldig mooie icon!
4. Deze is ook erg mooi, het is je goed gelukt het roze van de roos eruit te halen en dat contrasteert mooi met het zwart en de andere kleuren errond.
5. Hier lijkt Belle een beetje uitgeknipt. Voor de rest is ook dit echt een leuke icon. De crop is leuk en de tekst past er wel goed bij.

Zo dat was het weer, ik hoop dat je er wat aan had =)
x, Ines
John, Paul, Ringo, George

My Lj
Mijn Icons op FF
Comments zijn altijd welkom!
*No Merci*
Eenhoorn

Sarth

Berichtdoor Duff op di 02 feb 2010, 03:20

Afbeelding
mooie foto, de effecten creeren een mooi duistere sfeer in de icon die goed bij de foto past

Afbeelding
de mooiste van de icons, heldere kleuren, mooi gecropt, en ook beeld precies waar de film over gaat

( de laatste icon kan ik niet zien )

Afbeelding
mooi icon, leuk gecropt, de kleuren zijn mooi, belle staat mooi in het plaatje wel aan de zijkant maar is toh de eyecatcher

Afbeelding
leuke kleuren alleen is belle een beetje klein, ik zag ze eerst niet, dacht dat het alleen een icon was van het huisje.
de kleuren zijn alweer erg mooi, beetje sepia achtig bruin

Afbeelding
erg mooi! een dromerige icon, de kleuren zijn leuk, achtergrond past er precies bij

Afbeelding
ooo erg leuke icon, mooie felle kleuren, mijn fav van de belle icons

Afbeelding
ikv ind ook dat belle een beetje uitgeknipt eruit ziet, verder vond ik de icon er wel mooi uitzien, leuke kleuren en tekst
One Dollar for eternal happiness?
I'd be happier with the Dollar...
Duff
Tandenfee

Berichtdoor Nathalie op do 25 feb 2010, 15:38

Bedankt voor de reacties.
Deze crea's heb ik deze maand gemaakt.

Challenge
Afbeelding

Afbeelding

Draco&Hermione
Afbeelding

Twee kalenders, tweede is na mijn mening verpest
Afbeelding
Afbeelding

Luna, golden compass
Afbeelding
Afbeelding

Youtube filmpje Harry&Hermione
Air
Water
Fire,
Earth
the four elements
Nathalie
Vampier

Anemos

Berichtdoor Nathalie op do 04 maart 2010, 18:52

Geen reacties, naja kan een keer gebeuren. Ik weet dat dubbelposten officieel niet mag, maar er zitten 7 dagen tussen.

Met deze wallpaper ben ik erg lang bezig geweest. Ik heb eerst een bom gezorgt, daarna de lucht en vervolgens de zee. Ik wilde een soort landschap creeën waar Emma dan inzit. Ik weet niet of dit is gelukt.
Afbeelding

spoilers voor Alice in wonderland (promo's)
Spoiler:
Air
Water
Fire,
Earth
the four elements
Nathalie
Vampier

Anemos

Berichtdoor Nathalie op do 29 jul 2010, 22:37

*blaast stof van het topic af* Sorry ben een beetje druk geweest de afgelopen maanden. But i'm back. :). De afgelopen maand heb ik een anime genaamd yugioh gekeken en daarmee ben ik vandaag geeindigt. (224 afleveringen verder :lol: ) Op de serie af te sluiten besloot ik de avatars te maken. Ik heb nog niet echt ervaring met het maken van anime avatars dus sommige kunnen er een beetje vreemd uitzien. Have fun :)

En nog een youtube filmpje
Air
Water
Fire,
Earth
the four elements
Nathalie
Vampier