Hier ben ik weer ^^

Ik vind het goed dat je wat geëxperimenteerd hebt, dat is altijd positief en daar leer je sowieso uit, dus: way to go!
1. Deze vind ik het minst gelukt van al je experimenten. Het is gewoon totaal niet mijn smaak, ik vind het zwarte wat vreemd en nogal vloeken met de oranje/rode achtergrond, maarrrr ik vind het idee op zich wel leuk, en zoals je al zei: het is maar een experiment
2. Deze vind ik dan weer heel goed gelukt. Hij is echt prachtig! De kleuren zijn mooi, het groene staat er goed bij en ik vind het zwarte er ook erg mooi in. Daarom dat k er ook op gestemd heb in de challenge =)
3. Deze vind ik ook erg goed gelukt. De crop is super mooi en de kleuren springen eruit. Deze heeft het net niet gehaald in mijn top 5, maar het was nipt.
4. Deze icon vind k weer wat minder, ik vind dat het geheel om de een of andere reden wat te 'scherp' is. Het mooie aan de icon is dat de kleuren er wel mooi uitspringen.

Om de een of andere reden kan ik de walls niet openen, dus probeer ik ze gewoon zo 'klein' te commenten =)
Deze vind ik wel leuk omdat de kleuren van Emma zelf ook in de achtergrond terugkomen en ook de light-texture vind ik erg leuk. Dat gezegd zijnde: ik vind het geheel wat saai en dat hoofdzakelijk te maken met de kleur van de achtergrond, die maakt het wat saai in mijn ogen.

Deze vind ik dan meteen al heel wat leuker omdat er veel meer kleur in voorkomt en omdat je meer foto's gebruikt hebt. Ik kan het van hier niet zien, maar ik veronderstel dat alles goed geblend is, as usual

Het ziet er erg mooi uit!

Haha, inderdaad, tekenfilms zijn erg moeilijk om met de kleuren te spelen, gewoon omdat er veel minder verschillende kleuren in verwerkt zijn dan in een normale foto, dat merkte ik ook toen ik mijn icon van Belle en het beest aan het maken was =)
1. Deze vind ik erg leuk, omdat er zoveel verschillende kleuren in voorkomen. Het groene van de boeken verbreekt het geheel wat er het zorgt ervoor dat t geheel opgefleurd wordt. De icon is verder misschien net iets te licht.
2. Deze vind ik super mooi gecropt, met belle op de voorgrond. Het geheel van de kleuren is ook erg mooi.
3. Wow, de achtergrond vind ik hier echt prachtig! Het fleurt heel de icon op! Het enige wat wel wat raar is, is het 'dal' in haar haar =p Voor de rest is het echt een geweldig mooie icon!
4. Deze is ook erg mooi, het is je goed gelukt het roze van de roos eruit te halen en dat contrasteert mooi met het zwart en de andere kleuren errond.
5. Hier lijkt Belle een beetje uitgeknipt. Voor de rest is ook dit echt een leuke icon. De crop is leuk en de tekst past er wel goed bij.
Zo dat was het weer, ik hoop dat je er wat aan had =)
x, Ines