Haaaaaaaai. :3 Nog meer Disney! En dat is goed. <3
1: Omgzzz Lilo & Stich! Dat vond ik echt een stomme film, maar hij was zo leuk getekend. <3 Opzich is dit een hele leuke icon, maar het is wel een random plaatje. Toch vind ik de kleuren weer heel mooi, het is erg zomers en de crop is klassiek, maar leuk.
2: Waaw, wel heel blauw. Je moet oppassen met de felheid hoor. o.O Toch vind ik het een hele coole icon omdat het een leuk prentje is, de kleuren zijn erg mooi, de kwaliteit is super, hij is niet oversharped... De crop is ook leuk. xD
3: Hier vind ik Stich en de lucht teveel in dezelfde tint. Ik weet niet of het jouw schuld is, maar dat vind ik wat minder. Het rood daarentegen is wel heel mooi contrast, en het is wel een tof prentje.
4: Awh, zo schattig. <3 Heel zomers, de frisheid springt ervanaf en gaawd, Stich is echt superschattig. Het kind trouwens ook. xD
5: De allerleukste uit de hele bunch. Práchtige kleuren, enorm schattig prentje en een héle goede crop. Alles is in evenwicht. Enorm spijtig van dat rode puntje op de bovenkant, wat waarschijnlijk een half meegecropte boot was. Als dat er niet was geweest was dit een perfecte icon geweest. Maar nu is hij héél dicht in de buurt.
6: Hier vind ik de kleuren heel goed in evenwicht. Je hebt blauw, roze, rood, geel... De coloring is heel leuk gedaan en het is weer zo'n lief prentje. <3 [herhaling]
7: Het rood steekt erg mooi af tegen zijn blauwe vacht. Ik had Stich misschien iets meer naar het midden gedaan, maar hij is erg lief. :')
8: Met al die palm is het wat moeilijk ze te onderscheiden, maar het is weer een leuke icon. xD Maak ze toch niet allemaal zo goed, zo wordt becommentaren saai.

Misschien iets meer 'ingezoomd', want nu is het een ietsiepietsie onduidelijk.
9: Deze is erg leuk. De kleuren zijn erg rustig, alles is mooi in beeld en ze heeft een erg lieve glimlach. Het iseen rustige, lieve icon.
10: Misschien is hij een beetje overbelicht, alleen Stich is erg duidelijk. Je ziet zelfs niet zo goed dat ze hem eten geeft. Wel een mooie crop, maar ietwat te weinig contrast.
Omgzzz Cinderellaaa! Da's nog zo'n echte goeie oude Disneyfilm. <3
1: Héle leuke crop. De icon is perfect in evenwicht en omg, ze zijn net drie ganzen die op een rij achter elkaar aanlopen. Ook de kleuren zijn erg leuk gedaan, en de overbelichtheid werkt hier wel. Ook gewoon ontzettend mooi, met die schaduw op de muur enzo.
2: De bladzijden zijn wel héél wit, maar ik vind de icon heel schattig en leuk. Het is ook zo'n leuk deel uit de film.<3 Je bent echt meesterlijk in croppen, weet je dat.
3: Erg schattig. Misschien iets meer naar rechts gecropt, nu eindigt de schaar zo abrupt. Hele mooie roze tint.
4: Oeh, erg rood, erg schattig, erg cool. Het witte geeft wat rust tegen al die felheid. Grappig plaatje.
5: Deze is net iets té overbelicht. Wel prachtige crop, prachtige, droevige kleuren en eigenlijk werkt de overbelichtheid hier heel goed, maar ik blijf erbij, het is te. Wel zo'n mooi plaatje.
Argh, jij bent zo goed in icons maken.[/jaloers]
Als request, als dat mag, zou ik graag eens een supersjieke Maressewallpaper hebben. [a]