~ Where the rivers flows ~

Handig met de pc? Laat het ons hier zien.

Wat vind je van mijn Crea's?

Prachtig!
4
44%
Mooi.
3
33%
Gaat wel.
2
22%
Slecht.
0
Geen stemmen
Vreselijk!
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 9

Berichtdoor River op zo 01 maart 2009, 15:31

Afbeelding

Welkom in mijn topic. ^^
Hier ga ik al mijn crea's posten. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden en geef vooral commentaar. =D Cause i love comments. [a] & Veel plezier! ^^

OVERZICHT;
#01. icons The Little Mermaid (17)
#02. icons Lilo & Stich + Cinderella (15)
#03. banner & icons Efteling (16)
#04. wallpaper Maresse (1)
#05. wallpaper Twilight (1)
#06. wallpaper & icons New Moon + The Dark Knight + Transformers (22)
#07. icons Eenhoorn + Charmed (22)
#08. wallpapers & blend Malafide + Lost + Davy Jones (3)
#09. cd hoesje The Vampire Diaries (2)
#10. wallpapers Kellan Lutz (2)
#11. wallpaper Doutzen Kroes (1)

The Little Mermaid

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door River op di 23 feb 2010, 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
River
The Lovely One

The Lovely One

Maresse

Berichtdoor Minos op zo 01 maart 2009, 15:51

*komt toevallig binnengewandeld*

Hallo!
Leuk dat je een topic geopend hebt, dat had ik totaal niet van je verwacht. xD Ik snap eigenlijk niet waarom dat je het niet eerder hebt gedaan want gosh, je kan echt heel goed overweg met PS. Dan ga ik maar beoordelen, want waar de kleine zeemeermin is, daar is Simon.
Eerst je banner. Ik vind dat je het plaatje heel goed hebt gekozen. Er gaat een heel erg fantasy-gevoel van uit en dat is heel goed. De kleuren zijn schitterend en zoals gewoonlijk heb je er je eigen draai aan gegeven door je specialiteit te gebruiken, die font is echt geweldig. [/jaloers] Ik snap totaal niet hoe dat je het doet, maar je zinnetje past altijd precies bij je creatie en de kleuren zijn altijd perfect uitgekozen. Heel goed.
En dan nu je icons. Ik ga gewoon met nummertjes werken, goed? :')
Maar eerst even een algemene opmerking: OMGDIECOLORINGISZOOOOGOED!!1 Ze zien er stuk voor stuk zo stralend uit, de kleuren spatten van m'n scherm af en als ik te lang naar Ariëls haar kijk krijg ik pijn aan m'n ogen, maar gaawd, dat is alleen maar goed. Na deze korte mededeling ga ik er maar eens aan beginnen.

1; Dat zeepaardje is schattig. ^^ Het is een erg leuk prentje en z'n kleurtjes zijn erg nice, mooie crop ook.
2; Ook een heel mooie crop en de kwaliteit is geweldig, bravo. Ze heeft daar echt zo'n leuke uitdrukking op haar gezicht en die komt hier goed tot zijn recht.
3; Aw. Magie. Dit is gewoon een prachtige icon, puur alleen omdat ze er zo mooi opstaat. Maar jij maakt het nog magischer door je kleuren, die hier zo'n contrast vormen dat het geweldig is om naar te kijken. Spijtig dat het einde van haar hoofd er nét niet opstaat, maar dat maakt niet zoveel uit.
4; Same here. Je hebt de kleuren zo gedaan dat haar huid superbleek is, haar kapsel superfel en haar staart supergroen. De achtergroend is dan weer eerder rustig en maar goed ook - ik zou blind worden. [dat is goed, weet je]
5; Sebastiaan! Leuke crop, mooi kleuren en gewoon een hele coole icon. [a]
6: Hier vind ik de werkwijze die je voor deze icons hebt gebruikt wat minder omdat het gezicht van Botje bijna verdwijnt in zijn eigen geelheid. De crop is wel leuk.
7: Gaawd, wat een wervelwind aan kleuren toch. Heel leuk plaatje en je hebt de coloring hier heel goed gedaan.
8: Omg, wat een crop! Heel goed gedaan, dat die dikke zo heel erg aanwezig is , ze duwt je bijna weg van de icon terwijl Ariël toch het stralende middelpunt is. De felle kleuren zijn hier heel leuk, vooral de mond van de zeeheks is echt geweldig tegen die grijze achtergrond.
9; Gosh ik heb voeten! Die algemene verbazing is hier heel leuk uitgewerkt doordat je ze zo hebt gecropt dat zij en de voet in beeld is. :') Haar ogen zijn superduidelijk en haar haar steekt fel af tegen de zachte lucht, heel leuk.
10; Hetzelfde, al vind ik de crop maar wat gewoontjes en het beeld lijkt een beetje uitgerekt, kan dat? xD
11: Schattig plaatje. De crop is niet echt in evenwicht, meer Erik dan Ariël. @@
12: Aargh, roze en rood in die felheid is ongezond. Wel een héle leuke crop. En zomg, een vork xD
13: Dit vind ik dus ongeveer de mooiste uit de hele hoop. Puur omdat dit bijna nooit geedaan wordt en omdat de kleuren echt hééééééééééééééééééééééééééééél mooi zijn. Het ziet er ect zo heerlijk zomers uit. Deze icon sla ik op. *slaat op*
14: Heel leuk. Coole crop ook.
15: Weer een beetje uit evenwicht; de vrouw staat bijna in het midden terwijl de schoude van Erik uit beeld verdwijnt, da's wat minder. De kleuren zijn hier ook minder fel, maar da's eigenlijk niet zo'n probleem. [a]
16: Hier werkt de onevenwichtigheid dan weer wel; het is wat minder saai om naar de kijken en haar boze ogen komen hier meer tot hun recht.
17: Ahw, tha_kiss. Weer niet in het midden maar ik denk dat het hier wel supersaai zou zijn, dus ik vind het wel leuk. De kleuren vind ik hier niet zo leuk. Hun huid lijkt me wat grauw.
Oef, zware bevalling was dat. Ga alleszins zo verder!
*neemt abonnement*
And although there’s pain in my chest
I still wish you the best with a

“Fuck you!”
Minos
Clumsy King of Crete

Maresse

Berichtdoor TopazLover op zo 01 maart 2009, 16:20

Hey! Ik kom ook heel toevallig even langs. (a)

Je banner: Dit vind ik de mooiste crea uit je post ^^. De kleuren zijn prachtig en je specialiteit komt goed uit. De tekst past goed bij het plaatje en ik krijg er een echt fantasygevoel bij.

1: Leuk dat de achtergrond zo vaag is. De belletjes vind ik hier leuk gedaan ^^. De crop is een beetje standaard, maar ach, dat mag ook wel. Mooie kleuren.

2: Ik vind de kleuren hier super! Ariëls (heet ze zo? xD) ogen komen ook heel mooi uit. De ruimte lijkt heel echt en dan zit er zo'n disneyding bij, dat is wel wat minder, maar daar kun jij niks aan doen.

3: Mooi contrast! Een minpuntje: ik vind Ariëls lichaam zo vierkant. Maar dat is gewoon de schuld van haar ontwerper of zo. Er zit veel diepte in deze icon, met name door de rotsen. De kleur blauw vind ik prachtig!

4: Haar staart valt meteen op. De crop vind ik hier echt heel mooi. Ook de kleuren van de wolken zijn goed gedaan. Alle kleuren zijn mooi, trouwens.

5: Oeh, dat is die krab. Dinges. Ik weet zijn naam niet meer. Naar mijn mening is het rood/roze nét iets te fel, waardoor zijn gezicht wat onduidelijk wordt. Het is verder wel een leuke icon, mooie lichtinval.

6: Botjeeee! <3 Maar ik vind zijn geel net iets te... fout. Zijn ogen worden er onduidelijk van. Het contrast met het blauw is wel weer mooi.

7: Leuke icon. Mooie crop.

8: De kleuren blauw komen hier heel goed uit! De kleuren vind ik precies goed.

9: Grappige crop :'). De lucht heb je hier mooi gedaan.

10: Haar ogen komen hier mooi uit.

11: Hier vind ik de kleuren weer supermooi. Leuke crop en hij heeft een grappige uitdrukking op zijn gezicht.

12: Mooie kleuren. Misschien is het contrast iets te duidelijk, maar het stoort niet. Je icons hebben echt mooie achtergronden!

13: Mooie kleuren! Ik vind Ariël en haar mannetje niet echt bij het plaatje passen omdat ze zo overduidelijk getekend zijn, maar dat is niet jouw schuld. Het kasteel/stad/ding is mooi gedaan!

14: Deze vind ik iets minder. De kleuren bij dat mannetje (?) vind ik wat te fel en de crop is niet echt mijn smaak. Maar weer vind ik je achtergrond wel mooi.

15: Leuke icoon. Jammer dat het hoofd van die man er niet helemaal op staat. Mooie kleuren en het contrast is hier goed.

16: Dit vind ik ook een mooie. Het oranje is nog mooier dan bij de vorige icoon en de crop is leuk. En wat een uitdrukking heeft dat mens op haar gezicht :')

17: Ahh, the kiss. De kleuren van hun huid had iets anders gemogen, maar verder vind ik het een mooie icoon. Ariëls sluier/achtergrondding is ook erg mooi.
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

- The Hunger Games
TopazLover
Queen of Miracles

Maresse

Berichtdoor Jessica op di 03 maart 2009, 19:38

Hallo ^^

De kleine Zeemeermin <3333 Daar moet ik op reageren.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
1: Dit is mijn favoriet. Ik vind hem erg mooi. De donkere achtergrond is erg mooi met Ariel's felle haar. Ook hele mooie crop. Mag ik deze opslaan? (a)
2: Deze is erg lief. Ziet er leuk uit.
3: Normaal hou ik niet zo van die middencrops, maar deze vind ik wel leuk. Mooie kleuren ook.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
4: Aw, deze is schattig xD Je haar kammen met een vork. Leuke crop, mooie kleuren en goede scherpte. Leuk!
5: Leuke crop. Ik vind het juist leuk dat Eric er niet helemaal op staat. Goed hoor.
6: Aw, lief <3 mooie crop, kleuren. Helemaal goed.

Ga zo door, want het ziet er goed uit. En de wereld kan geen disney icons genoeg hebben ^^ Keep it up!
Prince Zuko: Zuko, you have to look within yourself, to save yourself from your other self. Only then will your true self reveal itself.

♥SARTH♥
Jessica
Stadhouder Sarth

Stadhouder Sarth

Sarth

Berichtdoor *No Merci* op di 03 maart 2009, 23:02

And another Disney batch, me like ^^

01. De kleuren op de achtergrond lijken wat vreemd, maar dat ligt waarschijnlijk gewoon aan het prentje. Ik heb wel een beetje het gevoel dat de icon wat uitgerokken is. Maar de oranje kleur is wel leuk tegenover het blauwe.
02. Leuke icon =) Haar hoofd zit echt mooi in een kadertje en de donkere achtergrond doet haar haar echt super fel lijken.
03. Deze is mooi! Genoeg contrast, mooi scherp en een klassieke crop. Niets op aan te merken dus =)
04. Hier vind ik de kleuren dan weer niet zo mooi, geen idee waarom eigenlijk. Ik denk dat het gewoon aan het plaatje zelf ligt.
05. Sebastiaan! Hier komen de kleuren dan weer super goed uit en het is leuk hoe je hem zo naar het licht ziet kijken.
06. Haha, de gele Botje steekt echt ongelofelijk af tegen de achtergrond. Leuke crop, maar alleen jammer dat je de ogen amper kan onderscheiden van de gele huid.
07. Deze is prachtig! Hij is perfect gecropt en de kleuren zitten gewoon goed. Well done!
08. Hier zijn de kleuren ook echt mooi, Ursula's lippen vallen echt super hard op en dat is leuk =)
09. Deze crop is echt super goed, omdat je zowel haar gezicht als haar voet ziet. De kleuren zijn echt heel mooi hier.
10. Deze lijkt me een beetje uitgerokken, maar dat zal wel gewoon aan de crop liggen. Leuke kleuren weer.
11. Ik vind het leuk hoe haar hoofd hier net in beeld hangt (draagt ze trouwens permanent lippenstift ofzo want jeesesj haar lippen zien altijd rood x))
12. Hehe, het vork is echt grappig. Leuke crop alleen past het roze niet echt bij het rood van haar haar.
13. Deze is echt origineel en daarom super leuk. Mooie crop en super leuke kleuren.
14. Deze is wat vol, er is teveel contrast omdat er zoveel verschillende kleuren aanwezig zijn. Ik vind haar blik wel echt geweldig in deze icon x)
15. Het blauwe van zijn kraag steekt hier echt mooi af tegen al het oranje/witte/bruine.
16. Ik vind haar gezicht wat wit en het lijkt allemaal wat uitgerokken.
17. Mooi! De kleuren zijn mooi en de crop is ook goed =)

Ik vind je icons echt leuk, ik ben benieuwd naar meer =)
x, Ines
John, Paul, Ringo, George

My Lj
Mijn Icons op FF
Comments zijn altijd welkom!
*No Merci*
Eenhoorn

Sarth

Berichtdoor River op za 07 maart 2009, 17:24

Bedankt voor al het lieve commentaar dat iedereen geeft. [a] En je mag al mijn icons opslaan en gebruiken als je wilt zolang je niet zegt dat je ze zelf gemaakt hebt. ^^

Lilo & Stich
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Cinderella
In the night sky
Are like shooting stars
River
The Lovely One

The Lovely One

Maresse

Berichtdoor Minos op za 07 maart 2009, 17:37

Haaaaaaaai. :3 Nog meer Disney! En dat is goed. <3

1: Omgzzz Lilo & Stich! Dat vond ik echt een stomme film, maar hij was zo leuk getekend. <3 Opzich is dit een hele leuke icon, maar het is wel een random plaatje. Toch vind ik de kleuren weer heel mooi, het is erg zomers en de crop is klassiek, maar leuk.
2: Waaw, wel heel blauw. Je moet oppassen met de felheid hoor. o.O Toch vind ik het een hele coole icon omdat het een leuk prentje is, de kleuren zijn erg mooi, de kwaliteit is super, hij is niet oversharped... De crop is ook leuk. xD
3: Hier vind ik Stich en de lucht teveel in dezelfde tint. Ik weet niet of het jouw schuld is, maar dat vind ik wat minder. Het rood daarentegen is wel heel mooi contrast, en het is wel een tof prentje.
4: Awh, zo schattig. <3 Heel zomers, de frisheid springt ervanaf en gaawd, Stich is echt superschattig. Het kind trouwens ook. xD
5: De allerleukste uit de hele bunch. Práchtige kleuren, enorm schattig prentje en een héle goede crop. Alles is in evenwicht. Enorm spijtig van dat rode puntje op de bovenkant, wat waarschijnlijk een half meegecropte boot was. Als dat er niet was geweest was dit een perfecte icon geweest. Maar nu is hij héél dicht in de buurt.
6: Hier vind ik de kleuren heel goed in evenwicht. Je hebt blauw, roze, rood, geel... De coloring is heel leuk gedaan en het is weer zo'n lief prentje. <3 [herhaling]
7: Het rood steekt erg mooi af tegen zijn blauwe vacht. Ik had Stich misschien iets meer naar het midden gedaan, maar hij is erg lief. :')
8: Met al die palm is het wat moeilijk ze te onderscheiden, maar het is weer een leuke icon. xD Maak ze toch niet allemaal zo goed, zo wordt becommentaren saai. :P Misschien iets meer 'ingezoomd', want nu is het een ietsiepietsie onduidelijk.
9: Deze is erg leuk. De kleuren zijn erg rustig, alles is mooi in beeld en ze heeft een erg lieve glimlach. Het iseen rustige, lieve icon.
10: Misschien is hij een beetje overbelicht, alleen Stich is erg duidelijk. Je ziet zelfs niet zo goed dat ze hem eten geeft. Wel een mooie crop, maar ietwat te weinig contrast.

Omgzzz Cinderellaaa! Da's nog zo'n echte goeie oude Disneyfilm. <3
1: Héle leuke crop. De icon is perfect in evenwicht en omg, ze zijn net drie ganzen die op een rij achter elkaar aanlopen. Ook de kleuren zijn erg leuk gedaan, en de overbelichtheid werkt hier wel. Ook gewoon ontzettend mooi, met die schaduw op de muur enzo.
2: De bladzijden zijn wel héél wit, maar ik vind de icon heel schattig en leuk. Het is ook zo'n leuk deel uit de film.<3 Je bent echt meesterlijk in croppen, weet je dat.
3: Erg schattig. Misschien iets meer naar rechts gecropt, nu eindigt de schaar zo abrupt. Hele mooie roze tint.
4: Oeh, erg rood, erg schattig, erg cool. Het witte geeft wat rust tegen al die felheid. Grappig plaatje.
5: Deze is net iets té overbelicht. Wel prachtige crop, prachtige, droevige kleuren en eigenlijk werkt de overbelichtheid hier heel goed, maar ik blijf erbij, het is te. Wel zo'n mooi plaatje.

Argh, jij bent zo goed in icons maken.[/jaloers]

Als request, als dat mag, zou ik graag eens een supersjieke Maressewallpaper hebben. [a]

“Fuck you!”
Minos
Clumsy King of Crete

Maresse

Berichtdoor River op za 09 mei 2009, 16:58

Bedankt! <3

Afbeelding
Ik ben pas in de Efteling geweest en vond het wel leuk om daar icons van te maken. =D

In the night sky
Are like shooting stars
River
The Lovely One

The Lovely One

Maresse

Berichtdoor Minos op zo 10 mei 2009, 12:32

*komt moonwalkend aangeslidet*

Hi!
Ik ga nog eens reageren want dat is leuk hihi. :')

Banner: IIIh! Mooi! Geweldige foto, mooie kleuren, goede crop, je typische manier van letters 'inkleuren' is er weer en het is gewoon allemaal heel mooi. 't Kan net uit een catalogus komen. De kleuren mochten misschien nog iets meer spatten, 't is tenslotte de Efteling.

En nu de icons. Yay!

1: Die vogel herken ik. xD Heb je de foto's trouwens zelf getrokken? Goede crop, leuke kleuren, leuk.
2: Schattig ding! De crop is erg origineel, mooi in 't midden, erg apart. De kleuren zijn nice.
3; Dit heb ik dus nog nooit gezien. o.O Wel mooi gedaan; ik denk dat je d'r een texture overheen hebt gesmeten en het geeft het plaatje de boost die hij nodig heeft.
4: Geweldige crop. =D Veel rood, maar dat gaat opzich hier goed.
5: Druk plaatje. o.O Veel geel, een beetje te veel denk ik.
6: Awh, mooi. :') Het is erg eenvoudig maar dat gaat hier goed, vind ik. Er mocht eventueel nog een texture over.
7: Deze vind ik een beetje minder omdat het zo'n rare foto is.
8: Beter. :D
9: Die attracties zijn zeker nieuw? Wel een rare foto om een icon van te maken. xD
10: Beautiful!
11: Mooie icon.
12: Groeeen! Hier mocht misschien iets extra's bij.
13: Deze is toch echt wel veeeel te groen hoor. ='D
14: Omg! Is het wel dezelfde Efteling? Schattig hoor.
15: Mooi. <3 Misschien iets sprookjesachtigere kleuren? Dit is ook mooi hoor. ^^

=O 't Is al gedaan! Ik vond ze wel goed hoor. :') MAAR WAAR BLIJFT MIJN MARESSEWALL?!

“Fuck you!”
Minos
Clumsy King of Crete

Maresse

Berichtdoor River op zo 10 mei 2009, 12:42

Dankje! <3
En hier is je Maresse wallpaper. ^^ Als jullie Thalamera hebben gevolgd herken je er waarschijnlijk wat dingetjes uit, ik heb wat dingen namelijk uit de wall gestolen maar goed... Ik post hem toch ook maar hier. ^^

Afbeelding
In the night sky
Are like shooting stars
River
The Lovely One

The Lovely One

Maresse

Berichtdoor Minos op zo 10 mei 2009, 12:48

Omygood hij is zo ontzettend prettttttyyyyyyyyyy <3

Ik vind 'm gewoon geweldig. Alles. Die brok dingen die je daar hebt uigeknipt, geweldig zorgvuldig gedaan, heel het blauw, die letters, die texture, alles zo helder als in de zee, alles zo perfect uigebalanceerd, die kadertjes met die prachtige prentjes d'r in, alle kleuren die bij elkaar passen....
Hij is zo ontzettend Maresse.
En buiten het feit dat hij gewoon ontzettend mooi is, zou je daar alleen al een 10 voor moeten krijgen. Hij is PRACHTIG. Echt.

<<333333333

“Fuck you!”
Minos
Clumsy King of Crete

Maresse

Berichtdoor *No Merci* op zo 10 mei 2009, 14:48

*huppelt het topic binnen en verbaast zich weeral over het geweldige Disney-gehalte*
'k neem er een paar uit:

Afbeelding
Lilo & Stitch <3 Ik hou zooo van deze film =) En waarom zijn de kleuren in jouw icons altijd zo perfect! Het blauwe in deze icon is zooo mooi en contrasteert mooi met het rode.

Afbeelding
Ook hier zijn de kleuren erg leuk en heel zomers, het prentje is klassiek, maar daarom niet minder leuk.

Afbeelding
Deze vind ik ook erg leuk, de kleuren zijn hier wat minder mooi dan in je andere icons, maar toch vind ik dit een geslaagde icon, geen idee waarom eigenlijk =P

Afbeelding
Dit is zo'n grappig moment in de film. Ook hier zijn de kleuren heel leuk en de icon is gewoon erg mooi in zijn geheel.

Afbeelding
Wauw, van contrasterende kleuren gesproken, deze icon is prachtig. Die blauwe Stitch op een rode achtergrond is echt heel mooi. Hij ziet er ook echt schattig uit.

Afbeelding
Oooh, deze is ook mooi. Lilo kijkt hier zo lief, met haar lelijke pop =) Ook hier zijn de kleuren perfect.

Wallpaper
Hij is mooi <3 De kleuren zijn prachtig en de prentjes die je hebt gebruikt zijn heel leuk. De wall is niet te druk en niet te saai; perfect gewoon =)

Ik weet dat ik heel de tijd in herhaling van, maar ik hou heel erg van jou gebruik van kleuren =) I adore your topic, k kijk al uit naar de volgende batch!
x, Ines
John, Paul, Ringo, George

My Lj
Mijn Icons op FF
Comments zijn altijd welkom!
*No Merci*
Eenhoorn

Sarth

Berichtdoor TopazLover op zo 10 mei 2009, 19:30

*komt geheel vrijwillig het topic binnengewandeld*

Je Maressewall
OMG, ik zou 'm zo instellen als ik niet al een prachtige wall had. Ik had 'm volgens mij al eens eerder gezien - of in elk geval iets wat erop leek van jou. Echt prachtig! De kleuren zijn mooi, de plaatjes zijn leuk en de achtergrond is ook super!

Pardoesbanner
Ik vind de kleuren een beetje dof, maar dat kan aan mijn PC liggen xD.In elk geval ben ik gek op je lettertype (wat je ook gebruikt hebt voor de prachtige banners voor mijn Eenhoornworkshop <3) en op je letterkleuren. Je kunt echt ontzettend goed crea'en en gaat ook vooruit. Leuk plaatje ook ^^.

Ik pik even een paar icons eruit.

Afbeelding
Hier vind ik de kleuren echt super. Bij sommige ava's zie je heel duidelijk de verkleining, bij deze absoluut niet. Het ziet er heerlijk 's zomers uit, de schaduw is mooi en het is gewoon perfect.

Afbeelding
Wow, een naakte trol. Hij steekt mooi af tegen de achtergrond en ik vind 'm origineel. Je kleurgebruik is hier ook heel mooi.

Afbeelding
MOOI! De aarde steekt heel mooi af tegen de sterren. Je kleuren zijn hier precies goed. Simpel, goed 'draagbaar'. Echt goed gemaakt.

Afbeelding
Oeh, apart dat rode waas. Ik vind het wel mooi. Het geeft je icon iets magisch. En ja, de Efteling is inderdaad fantasy, zeker als je naar jouw icons kijkt ^^

Afbeelding
Deze icon vind ik een beetje druk, maar dat is ook wel leuk. Je ziet duidelijk dat het 't Spookslot is en de lichteffecten zijn leuk. Je kleurgebruik is hier ook weer heel mooi. Ik val in herhaling, I know.

Afbeelding
Hahaha, leuk. De kleuren hadden er van mij wel iets meer uit mogen springen, nu kijkt je icon een beetje gewoontjes. Ik wist btw niet eens dat er zo'n mannetje tegen het hek aanstond xD.

Afbeelding
Prachtige kleuren! Ik vind de crop ook erg mooi, het snoephuisje tussen de bomen. Deze icon is samen met de 1e van deze serie mijn favoriet. Een heldere, vrolijke icon. Woei!
Here it's safe, here it's warm
Here the daisies guard you from every harm
Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true
Here is the place where I love you

- The Hunger Games
TopazLover
Queen of Miracles

Maresse

Berichtdoor River op do 21 mei 2009, 19:28

Bedankt allemaal! <333

Net een nieuwe wallpaper gemaakt van Twilight terwijl ik totaal inspiratieloos was. xD Het is een wonder dat hij toch nog mooi uitgepakt heeft. JEEJ voor knopjes indrukken en dingen uitproberen. [a]

Afbeelding
In the night sky
Are like shooting stars
River
The Lovely One

The Lovely One

Maresse

Berichtdoor Minos op do 21 mei 2009, 21:19

RIVER!

Oké. Nadat ik hier compleet ongedwongen ben binnengestapt, viel mijn mond open van verbazing. OMFG wat een prachtige wall. <3 Hier ben je duidelijk erg sterk in.
Ik vind dat ie alles heeft wat een wall moet hebben; mooie, maar afleidende kleuren die je niet snel beu bent, een mooie foto en alles rustig. Hij zit ongelooflijk goed in elkaar; de foto in de ene hoek en die 'draaiing' in de andere. Buiten het feit dat hij wel heel erg roze is, vind ik 'm heel goed, de kleuren matchen met elkaar en de figuren gaan merkwaardig goed op in de "mist".
Ook vind ik het wazige van hen best wel mooi.

Good work. <3

“Fuck you!”
Minos
Clumsy King of Crete

Maresse

Volgende

Keer terug naar PC Crea