Grappig? Catie, als je denkt dat wij bang voor je zijn, heb je het goed mis. Wie bang is voor jou, moet een erg grote idioot zijn. =) I happened to read it at that time, since I saw that Alice posted, so there is your explaination.
Valse beschuldigingen? Er stond in dat het goed ging. Hoe is dat niets? Ik weet wat ik lees. Thanks. Dat het niet te lang door moest gaan, nee, maar zoals ik eerder zei, zouden we na onze conversatie terugkeren naar de groep. Nogmaals, als we niet telkens onderbroken worden, is er verder geen probleem. Wat heeft dat met liegen te maken? Wat ik bedoelde is dat je nu pas geïrriteerd reageert, terwijl je het destijds oké vond. Daar heb ik het over. Dus niets liegen.
Natuurlijk gaan we klagen. Jullie zeuren alleen maar over Yuri en Mihael. Ik kan wel wat over Jade zeggen, maar dan gaat de lijst on and on, so let's not start about that. Er is één woord die haar kan beschrijven, en dat woord kan je zelf ook raden. Als jullie de twee een conversatie of iets dergelijks laat hebben, zonder ze te onderbreken, is er geen probleem. Daarbij zijn er inderdaad andere personages waar we ons ook best mee willen mengen. Dat hoort in een RPG. Maar momenten die telkens onderbroken worden zijn simpelweg irritant. Kunnen jullie de RPG niet lopend houden zonder een paar posts waar Yuri en Mihael niet bij betrokken zijn of zo? Ze hebben nu een moment alleen gehad, dus het is wel even goed zo, maar het is zwaar irritant dat jullie je alleen aan hun kunnen ergeren. Het is misschien ook leuker als je niet de hele tijd de tijd doorspoelt. Het komt namelijk een beetje over alsof er geen inspiratie is, en niemand daarom post. Jullie hebben Yuri en Mihael vast niet nodig om de RPG draaiende te houden, toch? En ze mengen zich nu weer onder de rest, so no worries. Serieus.
Verder heb ik Tengaar niet beledigd of iets in die richting. Ik heb al duidelijk gemaakt waar ik het over had.
En ja. Dat zien we inderdaad wel.