Yokai Academy Discussie topic

Waan je in een andere wereld..

Berichtdoor Catie op ma 26 jul 2010, 10:46

Tengaar
Fijne vakantie <333

Voor nu
Onze twee nieuwste personages zijn geintroduceerd, zorg dat ze zich een beetje welkom voelen [A] Ga met ze praten =D Ze gaan nu met de hele klas, onder leiding van Miss Saiga, naar het centrum toe. Omdat ik nooit heb besloten wat voor stad het werd... Heb ik besloten dat het een groot centrum is, veel uitgaansgelegenheden, veel winkels, veels restaurants. Ze gaan ergens wat met de hele klas eten (geen McDonalds XD) En nouja, verder niet zo heel veel bijzonders...

Ik hou Jade wat op de achtergrond, aangezien ik vanaf vrijdag niet meer beschikbaar ben.
"You imbeciles have broached my lands, lands that stand under a flag of peace,
disguised in my regalia and come to my home in the night,
threatening my family and you only claim to have brought fifty men? I am insulted." -Ashe-
Catie
Black Bird of the Sky

Berichtdoor Catie op do 29 jul 2010, 21:17

Dit is mijn laatste post tot ongeveer 18 augustus. Vanavond begint mijn vakantie en nouja, jullie snappen wel dat ik daarvan ga genieten [A]

Voor de RPG... Tengaar en Jalf houden een oogje in het zeil voor mij, dus dat komt vast wel goed. Post gerust in de 2 weken dat ik weg ben XD Probeer iedereen die er is erbij te betrekken. Zoek geen ruzie met elkaar, dat is niet lief XD Personages mogen natuurlijk wel ruzie hebben.

En tot over 2 en een halve week! <333
threatening my family and you only claim to have brought fifty men? I am insulted." -Ashe-
Catie
Black Bird of the Sky

Berichtdoor Tengaar op di 03 aug 2010, 14:00

hey there I´m back!

even bijlezen en dan ga ik posten ^^
'Cuz I can't come back home till they're singing La, la la la
Tengaar
Faun

Berichtdoor Tengaar op zo 29 aug 2010, 20:28

Ik wilde even wat aankaarten over de rpg, dit is tenslotte de discussie topic ^^

Op het moment moet ik zeggen dat ik me nogal stoor aan de Mihael en Yuri posts, alweer.
Ten eerste is er gevraagd of de twee weer terug naar de groep kunnen komen en hier is na een tijd nog steeds geen aanstalten voor gedaan.

Ten tweede, het kan aan mij liggen maar het guy-guy gehalte heb ik nu wel begrepen. Dat het guy-guy is maakt me eigenlijk niet eens uit dus begrijp me niet verkeerd, zelfs al zou het guy-girl zijn had ik het nu ook wel begrepen. Dit is niet de eerste keer dat we het hierover hadden en het leek me wel goed om het er over te hebben, want anders gaat het gewoon weer fout.

Vind het vooral beetje jammer, zeker nu, dat we als een "klas" op reis zijn en dat Mihael en Yuri er zo snel alweer vandoor gaan. Ik dacht even dat het wat beter ging eerst omdat er mee interactie was met andere personages, maar helaas is dat weer helemaal terug gevallen. De posts die jullie posten gaan alweer een lange tijd alleen maar hoe jullie 2 samen zijn.

Daarbij blijf ik dat er gevraagd is om terug bij de groep te komen en dat wordt volledig genegeerd. Dit vind ik niet echt eerlijk. Ieder maakt zijn eigen personage en iedereen heeft de kans om er een eigen draai aan te geven, maar het is en blijft de RPG die begonnen is door Catie.

Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar ik moest het nu gewoon echt kwijt. Ik hoop dat de rest zich er ook beetje in kan vinden.
Tengaar
Faun

Berichtdoor Alice op zo 29 aug 2010, 23:09

Sorry, maar ik vind het zelf irritanter om steeds te zien hoe er personages bijverzonnen worden om Jade aandacht te kunnen geven. De RPG lag vrijwel dood te gaan, omdat iedereen op vakantie was, dus probeerden we het in ieder geval levend te houden. Laten we niet weer gaan ruziën over dit topic en gewoon lekker gaan socializen in die club. Thank you.
Princess, I just want to witness,
Watch you slipping out of that
dress.

L♥月
Alice
Eenhoorn

Berichtdoor Lawliet op zo 29 aug 2010, 23:26

I second that. Als er niemand post, posten wij. Yuri en Mihael zouden overigens terug gaan naar de groep na hun conversatie. Het gaat trouwens helemaal niet over "guy/guy'' en wat je er wel of niet op tegen hebt. They just like one another. Big deal? Als Ian en Jade elkaar leuk vinden en met elkaar bezig zijn, wordt er ook niets gezegd. We hebben trouwens, zoals eerst gevraagd werd, één of meer dagen gewacht met posten, en ook gewacht op dat andere mensen posten. Iedereen heeft wel eens een moment alleen. Daarbij is het nogal irritant dat elke keer dat ze alleen zijn, ze onderbroken worden omdat er weer gezeik is. Laat ze eens hun gesprek afmaken, dan zullen ze zich ook heel wat minder afzonderen. =)

Die verzonnen personages om elke drie posts, zijn inderdaad erg irritant. Ook is het een beetje minder dat je dit ook allemaal alleen kan zeggen als Catie terug is. In de vakantie leek je het allemaal namelijk wel goed te vinden, Tengaar.

Maar oké. Zoals Alice zei, we gaan gewoon gezellig doen in de club. No hard feelings.
Spare us the rescue.

月♥L
Lawliet
Minotaurus

Berichtdoor Tengaar op ma 30 aug 2010, 00:01

Als dat is hoe jullie het zien, vind ik dat erg jammer. Maar ik ga er ook geen drama van maken nu, behalve dat ik nog 1 ding wel even kwijt wil want het is wel makkelijk gezegd nu ten opzichte van de rest. Jullie weten allebei dondersgoed dat ik jullie ge PB´d heb terwijl Catie op vakantie was. Daar stond duidelijk in dat het goed ging, maar dat jullie niet te lang moesten door gaan erop. Er waren genoeg andere mensen om mee te posten dus daar kan het ook niet aan gelegen hebben.

Ik heb ook niets liever dat deze rpg goed gaat, dus ik laat het ook hierbij, maar ga alsjeblieft niet zitten liegen over dit soort dingen.
Tengaar
Faun

Berichtdoor Catie op ma 30 aug 2010, 09:31

Ik vind het eigenlijk wel grappig, dat Tengaar postte en dat er pas werd gereageerd toen ik offline was. En ik ben de hele avond, online geweest... En jullie stonden ook online..

Als eerste wil ik zeggen dat ik geen valse beschuldigingen wil. Tengaar heeft jullie ge-PB't. Ze heeft 't me laten weten wat ze heeft gestuurd. Dus niets is waar van het '' Ook is het een beetje minder dat je dit ook allemaal alleen kan zeggen als Catie terug is'' Iets wat ik overigens ronduit beledigend vind, naar Tengaar toe. Zij geeft aan dat ze ergens moeite mee heeft en jij beledigd haar op zo'n manier, alsof ze niet voor zichzelf op kan komen.

Daarnaast zal ik even ingaan op de random characters van Jade. Ik vind het extreem grappig, dat jullie nu gaan klagen terwijl het duidelijk al langer speelt. Omdat Tengaar iets over jullie te melden heeft, beginnen jullie gelijk over Jade, maar jullie hebben nooit wat tegen mij gezegd. Terwijl ik, wel in PB's heb gezegd dat ik klachten over jullie personages heb gehad. Maar daarnaast is Jade IC, het heeft niets met aandacht te maken. Jade flirt graag en ze heeft al heel wat vriendjes afgesleten, dat is vanaf het begin af aan, al bekend. Ik doe zelfs nog rustig aan voor haar personage.

En niets ruzie maken, ik ben blij dat Tengaar iets heeft gezegd. Want elke keer ben ik diegene die het moet doen en ik ben niet de enige die zich irriteert. Daarnaast zoekt ze geen ruzie, maar heeft ze simpelweg aan wat haar stoort. Iets wat hoort te kunnen, zonder dat ze wordt afgekapt of wordt beledigd.

Dus we zien vanzelf wel hoe het gaat lopen.
Catie
Black Bird of the Sky

Berichtdoor Lawliet op ma 30 aug 2010, 15:32

Grappig? Catie, als je denkt dat wij bang voor je zijn, heb je het goed mis. Wie bang is voor jou, moet een erg grote idioot zijn. =) I happened to read it at that time, since I saw that Alice posted, so there is your explaination.

Valse beschuldigingen? Er stond in dat het goed ging. Hoe is dat niets? Ik weet wat ik lees. Thanks. Dat het niet te lang door moest gaan, nee, maar zoals ik eerder zei, zouden we na onze conversatie terugkeren naar de groep. Nogmaals, als we niet telkens onderbroken worden, is er verder geen probleem. Wat heeft dat met liegen te maken? Wat ik bedoelde is dat je nu pas geïrriteerd reageert, terwijl je het destijds oké vond. Daar heb ik het over. Dus niets liegen.

Natuurlijk gaan we klagen. Jullie zeuren alleen maar over Yuri en Mihael. Ik kan wel wat over Jade zeggen, maar dan gaat de lijst on and on, so let's not start about that. Er is één woord die haar kan beschrijven, en dat woord kan je zelf ook raden. Als jullie de twee een conversatie of iets dergelijks laat hebben, zonder ze te onderbreken, is er geen probleem. Daarbij zijn er inderdaad andere personages waar we ons ook best mee willen mengen. Dat hoort in een RPG. Maar momenten die telkens onderbroken worden zijn simpelweg irritant. Kunnen jullie de RPG niet lopend houden zonder een paar posts waar Yuri en Mihael niet bij betrokken zijn of zo? Ze hebben nu een moment alleen gehad, dus het is wel even goed zo, maar het is zwaar irritant dat jullie je alleen aan hun kunnen ergeren. Het is misschien ook leuker als je niet de hele tijd de tijd doorspoelt. Het komt namelijk een beetje over alsof er geen inspiratie is, en niemand daarom post. Jullie hebben Yuri en Mihael vast niet nodig om de RPG draaiende te houden, toch? En ze mengen zich nu weer onder de rest, so no worries. Serieus.

Verder heb ik Tengaar niet beledigd of iets in die richting. Ik heb al duidelijk gemaakt waar ik het over had.

En ja. Dat zien we inderdaad wel.
Spare us the rescue.

月♥L
Lawliet
Minotaurus

Berichtdoor Alice op ma 30 aug 2010, 16:51

Guys, ik wil niet dat dit weer gaat zoals de vorige keer. Laten we ophouden met elkaar te beschuldigen en proberen ons gelijk te halen. Ik haat ruzies. Yuri en Mihael gaan nu mee met de groep. Klaar.

Ti, calm.

Catie, ik reageerde niet bewust pas toen je offline was. Ik kijk amper in het discussietopic, dus ik reageerde toen ik het las. Het had me toch niet zoveel uitgemaakt of je online was of niet. Als we het achter je rug om zouden willen doen, hadden we het niet in het discussietopic besproken dat openbaar is voor iedereen op het forum.
dress.

L♥月
Alice
Eenhoorn

Berichtdoor Catie op ma 30 aug 2010, 18:46

Poll uitslag

Animal I Have Become - Three Days Grace. Bij wie past dit het beste?
Mihael - 5 stemmen (56%)
Ian - 3 stemmen (33%)
Kyra - 1 stem (11%)

Nieuwe poll volgt hopelijk binnenkort. Het ligt even aan hoe het loopt met welke nummers er nog zijn en of de poll meewerkt. En hoe druk school wordt, etc.

Verdre vermeld ik even voor iedereen dat AyaChou/Camilla, afwezig is vanwege problemen met haar computer.

En waarom... wordt er vuurwerk in mijn wijk afgeschoten? XD
Catie
Black Bird of the Sky

Berichtdoor Lawliet op ma 30 aug 2010, 19:03

Nu ik er toch uit ben gezet (en gegaan), kan ik het toch wel even zeggen. Het woord was Sue, of course. Zoals al je personages, overigens. Je RPGt wel leuk, hoor, maar je personages zijn gewoon bull. Sorry. En sorry dat je geen commentaar aan kan en me er dus maar meteen uitgooit, terwijl ik me meer met de anderen aan het mengen was. ^^

Have a nice RPG, you guys. Niets tegen jullie.
Spare us the rescue.

月♥L
Lawliet
Minotaurus

Berichtdoor Tengaar op ma 30 aug 2010, 19:24

Ik wil hier ook verder niet veel meer aan toevoegen, behalve dat het jammer is dat het zo moet lopen. Het pakte voor deze rpg gewoon niet goed uit I guess.

ANYHOE,

In het kader van de club wil ik een voorstel doen voor een nieuwe poll ^^

I bet that you look good on the dance floor van de Arctic Monkeys
Tengaar
Faun

Berichtdoor Alice op ma 30 aug 2010, 23:05

Seriously, ik vind het nergens op slaan dat Lawliet er gewoon uitgegooid wordt, terwijl er moeilijk wordt gedaan om niets. Like, iedereen mag toch zelf bepalen hoe zijn personage zich gedraagt in de RPG? Ik vind het een beetje misbruik maken van je positie als RPG leider. Als je een simpele reactie gelijk ziet als een belediging. En dat terwijl we alleen maar probeerden om ons standpunt uit te leggen. Beetje egoïstisch.

En Linda, we hebben ons gehouden aan je PB. Minder vaak posten, niet te extreem in het gay-gehalte. Want echt, meer dan zoenen deden ze niet en we wilden alleen ons gesprek afmaken en dan de rest joinen. Ik had gedacht dat je wel wat sympathieker zou zijn.

Oh, en ik vind 'het pakte voor deze rpg gewoon niet goed uit I guess' eigenlijk beledigend. Ik weet niet waar die opmerking op slaat, maar ik voel me aangevallen. Echt zo van 'Yokai is specialer dan de andere RPG's, dus hier gelden andere regels'?

Catie, ik weet niet waarom je überhaupt dreigt mij uit de RPG te gooien. Voor zover ik weet, heb ik je niets misdaan en ik heb je ook niet beledigd o.i.d.
dress.

L♥月
Alice
Eenhoorn

Berichtdoor Tengaar op ma 30 aug 2010, 23:47

hmm jammer dat je het zo opvat want ik wilde het gewoon op deze manier afsluiten. Ik wil nog zo veel meer typen, maar laat maar want anders gaat het zeker fout en daar heeft niemand wat aan.
Tengaar
Faun

VorigeVolgende

Keer terug naar RPG